Forsendelsen blir levert på adressen som er oppgitt i søknadskjema. Som standard gjør Bring to utleveringsforsøk, deretter returneres pakken til Myntverket, men grunnet koronasituasjonen vil Bring fremover allerede ved første leveringsforsøk ta en vurdering på om mottaker vil forbli stengt en periode. For å redusere belastningen på deres distribusjon, vil de i slike tilfeller returnere sendingen etter første utleveringsforsøk.

Vil du ha forsendelsen hjem i stedet?

For å forhindre at pakken må sendes på nytt fra Myntverket, og at dere som kunde må betale frakt to ganger, ønsker medaljeteamet at dere dobbeltsjekker leveringsadresse. Dersom dere ikke har mulighet for å ta imot pakken på den oppgitte adressen, ber vi om at dere sender oss ny leveringsadresse. Vi kan også sende til en privatadresse. Pakken må da hentes hos nærmeste postkontor/post i butikk. Dersom utleveringsmåte/-sted ikke passer, kan dere bestille:

  1. levering til valgfritt hentested
  2. hjemlevering,  eller
  3. forsendelsen gjensatt på avtalt sted


Endring av utleveringsmåte/-sted skjer for kundens regning og risiko. For alternativ 1 og 2 gjelder uansett Brings erstatningsansvar. Les mer om utleveringsmåte.

Bring har skrevet på sine sider at forsendelsen kan ta noe lenge tid på grunn av koronasituasjonen.

Har dere spørsmål er det bare å ta kontakt med oss. Vi svarer på både e-post og telefon.

E-post: norgesvel@norgesvel.no
Tlf: 64 83 20 00